söndag 4 maj 2008

Solen skiner


Någon sa att vår blogg är deprimerande att läsa, om ni tycker det så förlåt det är inte meningen... Men jag läsde de tre senaste inläggen och blev bara glad av dem. Vi har det ju så jävla roligt i butiken.

Jag satte igång bloggen på riktigt för en och en halv månad sedan. Och då hade min fru precis lämnat mig och det är inte lätt att skriva pepp då. Men Rundgång är pepp, pepp, pepp.

I veckan har samtalsämnet på Rundgång varit den nyöppnade butiken vid St. Knuts Torg. Vi gick dit i fredags jag , David, Jakob och Mattias och insåg att det inte var en konkurrent. Men lycka till, ju fler vi är desto bättre bli vi alla och desto mer blir folk taggade på skivor.

Annars kan jag berätta att fr.o.m. imorgon har vi öppet på måndagar, iallafall under sommaren.
Välkomna! Imorgon blir det The Bellrays på Debaser, på torsdag blir det konserter på Rundgång.

Igår på tallrikarna snurrade: Håkans nya, El Perro Del Mar, Lykke Li, Ken Lazslo... en massa sommarmusik helt enkelt.

Bilden ovan är ett år gammal precis, men nu är vi där igen. VÅR!

Inga kommentarer: