fredag 3 juli 2009

Make way for the S.O.V.



För några år sedan när jag upptäckte grime och dubstep och började ta in det i butiken. Dubstep har vi ju faktiskt sålt sedan 2005-2006 (bara för att skryta ;-). Då upptäcktes ju såklart oxå Lady Sovereign och jag minns hur jag, Mikael Nordlander och Patrik Hamberg stod och pumpade ut henne och hennes kolleger på Inkonsts dansgolv efter att vi hade haft Tyondai Braxton (Battles) på scen. Ja vi älskade henne, och jag gillar henne fortfarande tycker dock inte att nya skivan håller samma partykvalité som förra men videon ovan är ju en Cure-cover eller nått och det gillar jag. Nu kommer hon ju oxå till Malmö Festivalen, så jag tänkte att jag ska bjuda upp Collabo Queens till dans längst fram i mosh-pitten. "Love me or hate me, that is the question..."

Inga kommentarer: