söndag 13 juni 2010

Kiss är i stan!




Finns det ett mer legendariskt band är Kiss? För mig handlar det om att sätta upp bilder på pojkrummet utan att veta hur de lät, tufft med smink helt enkelt. Sen när jag hörde dem blev jag besviken, lät de så här mesigt... Nu snackar vi 80-tal och Okej! tidningen alltså. Sen sminkade de av sig och affischerna byttes ut mot hårda bilder på Nitzer Ebb och Front 242.


Jag var förbi stadion innan, där de spelar ikväll och räknade till 12 lastbilars turnésällskap, coolt va? Eller kanske bara töntigt. Ska ta en promenad dit när de har börjat spela också. Av nån anledning fick jag för mig att kolla om det finns tidiga bilder på Kiss innan de släppte första skivan -74 och hittade en bild från -72, de var visst bara 3 i bandet då. Se bilden ovan.

Inga kommentarer: