torsdag 25 november 2010

Anna Von Hausswolff tävling!


Än en gång är det dags för gästlistetävling.

På lördag spelar Anna Von Hausswolff på Babel.
I våras kom den fantastiska fullängdaren Singing From the Grave. Ett mästerverk enligt många. En modern klassiker. Grunderna till samtliga låtar utgörs av Annas röst och piano, sedan är några varsamt garnerade med instrument som elgitarr, orgel, trummor. Och sedan dess pratar alla om henne, hennes spelning på Siesta festivalen filmades av Klubbland, se nedan.

Tre vinnare får ta med sig varsin vän, ja ni vet +1 på gästlistan.

Den här gången tänkte jag göra det lite svårare (och roligare för mig). Jag vill ha en bra, rolig eller klurig motivering till varför just du ska stå på gästlistan.

Maila den till info@rundgong.se
Senast vid midnatt 24.00 på fredag. Sen är jag ensam domare och bestämmer vilken motivering som är bäst, motiveringarna och vinnarna publicerar jag på lördag morgon. Vinnarna får även mail, så ni inte missar det.

Lycka Till!

Info om kvällen:

VAD: Anna von Hausswolff (SE)
VAR: Babel, Spångatan 38, Malmö
NÄR: Lördag 27 november klockan 19:00–23:00 på scen 20:00
SUPPORT: I´m Kingfisher (SE)
ENTRÈ: 145 kr + 15 kr i förköpsavgift. Förköp på http://babelmalmo.se/biljetteralternativt på Folk & Rock (Skomakargatan 11) & Kulturcentralen (Södra Förstadsg. 18). 160 kr i dörren.
ÅLDER: 13 år, 20 år efter 23.00
WWW: www.annavonhausswolff.com, www.myspace.com/vonhausswolff

Inga kommentarer: