onsdag 15 december 2010

Årsbästa.


Nu tänker jag lista årets skivor enligt mig. Men jag tänker lista dem i bokstavsordning, mest som ett tips om ni har råkat missa nån av skivorna. Detta är de skivorna jag har lyssnat mest på i år, de skivorna som jag har köpt och dj:at mest från. Kolla upp dem! Tänkte göra en spotifylista men jag gör så många sådana ändå så det får ni göra själva :)

Det är 35 skivor och jag har säkert missat nån:


Avey Tare - Down There
Bandjo - s/t
Beach Fossils - s/t
Beach House - Teen Dream
Black Mountain - Wilderness Heart
Blank Dogs - Land and Fixed
Broken Social Scene - Forgivness Rock Album
Bäddat För Trubbel - Det här är inte New York
Casiokids - Topp stemmning på lokal bar
Crocodiles - Sleep Forever

Glasser - Ring
Growing - Pumps
Holy Fuck - Latin
Håkan Hellström - 2 steg från paradiset
Jonas Reinhardt - Powers Of Audition
Junip - Fields
K-X-P - KXP
Liars - Sisterworld
Masshysteri - Masshysteri
MF/MB/ - Folded

No Age - Everything In Between
Pocahaunted - Make It Real
Psykakuten - Psykakuten
Siskiyou - Siskiyou
Sleigh Bells - Treats
Solar Bears - She Was Coulored In
Strange Boys - Be Brave
The Soft Moon - s/t
This Is Head - 0001
Tweak Bird - Tweak Bird

Ved - Gershwin´s Pipe
Wild Nothing - Gemini
Voice Of The Seven Thunders - s/t
Won - The Silent Decade
Zola Jesus - Stridilum II

TILLÄGG:
Som Ny-Martina önskade en spotifylista så jag gjorde en, ni får gärna lyssna på den också. Här är den.

Inga kommentarer: