lördag 18 december 2010

Rundgong V.50



Ny playlist och jag vet att ni har väntat på den. Ni som följer mig på Facebook har redan fått den. Dock har jag fått lite gliringar av mina vinylnördvänner angående att jag använder Spotify, de menar att det inte borde gynna Rundgång och min vinylbusiness. Mitt svar är enkelt, sedan jag har börjat peppra er med tips via Spotify så har jag börjat sälja mer vinyl. Ni är väl som jag, tycker man om en skiva så vill man ha den på vinyl oavsett!

Jag tänker inte sluta med dessa veckorlistor, mest för alla fina ord från er som följer dem varje vecka och ni verkar vara många. Många som törstar efter ny musik men inte har tid att leta själva, dessa listor är till er. Och för det mesta finns musiken att köpa på Rundgång.

Håll till godo, här är listan!

Inga kommentarer: